مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 07:052022-12-24ورزشي

مدیران کیهان و اطلاعات به یکدیگر تبریک گفتند!


حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در متنی کوتاه ـ که امروز در این روزنامه منتشر شده ـ از آغاز انتشار روزنامه ای می نویسد که قرار بود تاریخ روزنامه نگاری در ایران و منطقه را متحول کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری در ستون نکته شماره امروز روزنامه کیهان نوشت: 1ـ روزنامه آیندگان اولین شماره خود را در اردیبهشت ماه سال 1346 منتشر کرد.

مدیریت این روزنامه را داریوش همایون عامل سرسپره دربار، وزیر اطلاعات و جهانگردی، قائم مقام دبیرکل حزب رستاخیز و سخنگوی دولت آموزگار برعهده داشت.

دست اندرکاران روزنامه آیندگان قبل از انتشار این روزنامه دست به تبلیغات گسترده و پُرحجمی زده بودند و در تبلیغات خود از تولد روزنامه ای در آینده نزدیک خبر می دادند که تاریخ روزنامه نگاری در ایران و منطقه را متحول خواهد کرد! روزنامه های کیهان و اطلاعات به عنوان دو روزنامه مطرح آن روزها نیز از طعنه های آشکار و تلویحی دست اندرکاران انتشار آیندگان در امان نبودند.

  سرانجام روز 25 آذرماه 1346 اولین شماره روزنامه آیندگان منتشر شد و تازه معلوم شد که کوه آیندگان بعد از آن همه تبلیغ، موش زاییده است! همان روزها مجله توفیق با تیتر درشت در روی جلد خود نوشت: مدیران کیهان و اطلاعات انتشار روزنامه آیندگان را به یکدیگر تبریک گفتند !  2ـ در جریان اغتشاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران کیهان و اطلاعات به یکدیگر تبریک گفتند!

مدیران کیهان و اطلاعات به یکدیگر تبریک گفتند!