مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 21:552022-12-23فرهنگي

جشنواره وقتی تخصصی شود، در فرآیند زمان تاثیر خودش را می گذارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «صادق داوری فر» مستندساز و گزارشگر رادیو تهران که با عنوان اثر «مهاجرت نامعکوس» در نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک به عنوان برگزیده انتخاب شده بود، - داوری فر گفت: جشنواره وقتی تخصصی شود در فرآیند زمان تاثیر خودش را می گذارد، به ویژه زمانی که همراه با پیوستگی و تکرار باشد.

رادیو دوباره آمد و جشنواره خودش را باز با محور مستند فراخوان داد و این به مرور نگاه علاقه مندان و برنامه سازان را رشد و توسعه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صادق داوری فر مستندساز و گزارشگر رادیو تهران که با عنوان اثر مهاجرت نامعکوس در نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک به عنوان برگزیده انتخاب شده بود، با اشاره به محتوای مستند خود گفت: مهاجرت نامعکوس نگاه به گردشگری دارد، با این رویکرد که اگر در روستا ها ظرفیت های گردشگری و بوم گردی را فعال کنیم خیلی از کسانی که به علت خشکسالی یا کم آبی به شهر ها مهاجرت کرده اند، مجددا به روستا ها برمی گردند و کارشان را دوباره شروع می کنند و می توانند کار های مرتبط با گردشگری را انجام دهند.

* جشنواره وقتی تخصصی شود، در فرآیند زمان تاثیر خودش را می گذارد وی در پاسخ به این سوال که برگزاری جشنواره های رادیویی تا چه میزان بر ارتقای سطح برنامه سازی موثر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره وقتی تخصصی شود، در فرآیند زمان تاثیر خودش را می گذارد

جشنواره وقتی تخصصی شود، در فرآیند زمان تاثیر خودش را می گذارد