مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 20:352022-12-23اقتصادي

تلاش جهت راه اندازی صنایع مکمل و پایین دستی پتروشیمی در فارس


مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس گفت: تلاش مجموعه دفتر سرمایه گذاری استان و تحقق وعده های راستین استاندار در راستای پاسخ به مطالبات مردم در حوزه راه اندازی صنایع مکمل و پایین دستی پتروشیمی با برگزاری همایش سرمایه گذاری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی خادمی مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال در جلسه هماهنگی برگزاری این همایش گفت: از مهم ترین مزایای صنایع پایین دستی پتروشیمی، جلوگیری از خام فروشی، اشتغال زایی پایدار، افزایش صادرات غیر نفتی، خلق ثروت، ارز آوری و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

خادمی افزود: با توجه به تصمیمات گروه توسعه صنایع پتروشیمی مرکز و حمایت و عنایت خاصه استاندار محترم بر طبق مصوبات هیئت دولت در سال 1386 مقرر شد در شهرستان های داراب، فسا، جهرم و فیروزآباد زنجیره ارزش پتروشیمی احداث شود.

  وی اضافه کرد: نقش محصولات مشتق از فرآیند صنایع پایین دستی پتروشیمی در زندگی روزمره شامل 12 درصد قطعات خودرو، 10 درصد محصولات ساختمانی و 12 درصد از سبد خرید روزانه خانوار می باشد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری در پایان گفت: با توجه به آن که استفاده از تجربه های بین المللی موفق در کنار بهره مندی از نظر متخصصان و صاحب نظران داخلی، موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جهت راه اندازی صنایع مکمل و پایین دستی پتروشیمی در فارس

تلاش جهت راه اندازی صنایع مکمل و پایین دستی پتروشیمی در فارس