مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:452022-12-23اجتماعي

نیازمندان واقعی خدمات درمانی تأمین اجتماعی البرزرا دریافت می کنند


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز گفت: با اجرای نظام ارجاع در سطح مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان، نیازمندان واقعی خدمات درمانی را دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش طاهرخانی بعد از ظهر جمعه در همایش آموزشی ارتقای سطح سواد سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی البرز با حضور مدیر درمان، تعدادی از اعضای هیأت مدیره و همچنین 80 نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان البرز در محل کانون بازنشستگان شهرستان کرج برگزار شد، با اشاره به تأثیر گذاری این دوره های آموزشی اظهار داشت: مدتی است کلاس های آموزشی ارتقای سطح سواد سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان البرز با پیگیری ریاست و اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان و همکاران مجموعه مدیریت درمان به طور مرتب در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در این راستا رضایتمندی بسیار خوبی نیز حاصل شده است.

لازم میدانم از زحمات تمامی عوامل اجرایی در تحقق و ارتقا سطح سواد سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران دارند تشکر و قدردانی کنم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز افزود: همه ما یک مجموعه تأمین اجتماعی هستیم و تلاش می کنیم با همکاری یکدیگر سطح سواد سلامت جامعه را ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمندان واقعی خدمات درمانی تأمین اجتماعی البرزرا دریافت می کنند

نیازمندان واقعی خدمات درمانی تأمین اجتماعی البرزرا دریافت می کنند