مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 15:402022-12-23سياسي

دشمن در اغتشاشات اخیر نابودی ارزش های دینی را هدف قرار داد


دشمن در اغتشاشات اخیر نشان داد هدفی جز نابودی ارزش های دینی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: اغتشاشات اخیر به صورتی هدفمند از سوی استکبار جهانی برنامه ریزی شده بود به گونه ای که ثابت کردند که هدفی جز نابودی ارزش های دینی در جامعه ندارند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: در این حوادث، رسانه های معاند نیز نقش پر رنگی داشتند که جدای از ترفندهای رسانه ای در تحریک جوانان و بدبینی آنها نسبت به اسلام به صورت علنی مردم را به انجام اقدامات خشونت بار تشویق می کردند.

وی افزود: در واقع نظام استکباری که مدعی حقوق بشر بود، آشکارا جوانان را تحریک می کرد تا به خیابان ها بریزند، اموال عمومی را به آتش بکشند و دست به کشتن انسان های بی گناه بزنند.

امام جمعه بجنورد گفت: متأسفانه در این میان برخی رسانه های معاند نیز جوانان را تحریک به اغتشاش و ارسال فیلم می کردند و در قبال آن پول دریافت می کردند.

وی تاکید کر: این اقدامات شوم دشمنان قبلاً در کشور سوریه نیز انجام شده بود و آنها در کشور نیز به دنبال آن بودند که نظام اسلامی در برابر این حوادث یا منفعل شود و یا دست به خشونت بزند اما مقام معظم رهبری با نگاه هوشمندانه خود تاکید کرد که برخی از جوانان در جریان حوادث فریب خورده اند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در اغتشاشات اخیر نابودی ارزش های دینی را هدف قرار داد

دشمن در اغتشاشات اخیر نابودی ارزش های دینی را هدف قرار داد