مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 15:002022-12-23سياسي

دشمنان در جنگ رسانه ای جای شهید و جلاد را عوض می کنند


دشمنان در جنگ رسانه ای با دروغ پردازی جای شهید و جلاد را عوض می کنند، بنابراین باید هوشیار بود و فریب این دروغ ها را نخورد.

- به گزارش، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: اکثریت جامعه هنری کشور با نظام اسلامی همراه هستند، بنابراین نباید به یاوه گویی عده ای قلیل توجه کرد.

وی بیان کرد: برخی می خواهند جشنواره فیلم فجر را تحت تأثیر حوادث اخیر کشور قرار دهند که در راستای دیگر اقدامات برای تضعیف نظام و تضعیف روحیه مردم به شمار می رود.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی انتظار می رود جامعه هنری کشور بیش از پیش توصیه های رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار داده و به تولید آثار هنری فاخر بپردازند.

امام جمعه کرج از دستگاه های نظارتی استان البرز خواست تا نظارت بر قیمت ها بیشتر کنند و تفاوت قیمت ها را به کمترین سطح برسانند.

وی تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب فاطمی بودند که سرافرازانه به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: امروز دشمنی با مستکبران در ادامه مکتب فاطمی است؛ مادرانی که فرزندان خود را در هشت سال دفاع مقدس به میدان مبارزه با دشمنان فرستادند در مسیر همین مکتب گام برداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان در جنگ رسانه ای جای شهید و جلاد را عوض می کنند

دشمنان در جنگ رسانه ای جای شهید و جلاد را عوض می کنند