مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:502022-12-23سياسي

امید موتور محرکه پیشرفت انقلاب اسلامی است


امام جمعه خرم آباد موتور محرکه پیشرفت انقلاب اسلامی را امید برای رسیدن به قله افتخار دانست و گفت: ملت ناامید، ملتی سست و تنبل است اما ملت امیدوار جلوتر از مسئولان حرکت می کند.

- حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، دوم دی ماه، در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، با دعوت همگان به تقوای الهی و انجام واجبات، اظهار کرد: در آیه 61 سوره زُمر آمده است که خداوند کسانی که تقوا پیشه کردند، را نجات می دهد.

وی با بیان اینکه تلاش های انسان باتقوا ابتر نمی ماند بلکه تلاش آنان نتیجه می دهد، گفت: گاهی انسان تلاش می کند ولی به نتیجه نمی رسد اما خداوند مجاهدت اهل تقوا را تضمین کرده و هیچ گونه بدی به انسان باتقوا نمی رسد، در مقابل به استناد آیه 60 سوره زُمر، کافران و دروغگویان در قیامت روسیاه و اهل جهنم هستند.

شاهرخی با تأکید بر اینکه هر جامعه ای به مرور زمان دچار تغییرات می شود و این تغییرات رویشی و ریزشی هستند، بیان کرد: در تغییرات جوامع به مرور زمان، عده ای به سمت عمل صالح و خالص و برخی به سمت گناه و ناخالصی می روند و در طول انقلاب اسلامی شاهد تغییرات رویشی و ریزشی بودیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه گاهی علل تغییرات جوامع به مرور زمان، داخلی و گاهی نیز خارجی است، خاطرنشان کرد: سبک زندگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید موتور محرکه پیشرفت انقلاب اسلامی است

امید موتور محرکه پیشرفت انقلاب اسلامی است