مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:202022-12-23سياسي

اختلاف و تفرقه، اصل اسلام و نظام اسلامی را فرو می پاشد


علت اینکه اختلاف و تفرقه این همه خطرناک و مَنهی الهی میباشد این است که با بروز و ظهور اختلاف و تفرقه، اصل اسلام و نظام اسلامی فرو می پاشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با گرامیداشت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) حافظ نبوت و امامت است و تعظیم حضرت فاطمه (س) تعظیم همه خوبیها و در رأس آن مسئله نبوت و امامت است.

وی با بیان اینکه یکی از چشمگیرترین فعالیت حضرت فاطمه (س) در آن روزگار، اثبات امامت حضرت علی (ع) به عنوان اصل اساس دین اسلام بود، عنوان کرد: حضرت زهرا (س) در اثبات حق و مقابله با انحراف در رهبری امت اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرد و این امر را تکلیف خود می دانست.

خطیب جمعه ساوه با تاکید بر اینکه تلاش ما باید این باشد که به سبک زندگی فاطمی نزدیک شویم اضافه کرد: یکی از اولویت های تبلیغی ایام فاطمیه که وظیفه همه این است نسبت به این اولویت حساس باشند موضوع وحدت و انسجام مردم و نفی اختلاف و تفرقه است.

  حجت الاسلام رحیمی اولویت قیام حضرت زهرا سلام الله علیها را حفظ وحدت و انسجام امت و جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: موضوع وحدت و انسجام اجتماعی در جامعه به قدری اهمیت دارد که قرآن یکی از وظایف انبیا را ایجاد وحدت وتفرقه زدایی بیان می کند لذا باید به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف و تفرقه، اصل اسلام و نظام اسلامی را فرو می پاشد

اختلاف و تفرقه، اصل اسلام و نظام اسلامی را فرو می پاشد