مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:102022-12-23سياسي

یادواره ها و کنگره ها ابزار اصلی انتقال پیام شهدا است


یادواره ها و کنگره ها ابزار اصلی انتقال پیام شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با اشاره به ولادت حضرت مسیح اظهار کرد: دین اسلام و مسیحیت باهم نقطه های اشتراکی فراوانی دارند و حضرت عیسی (ع) و نبی مکرم اسلام (ص) هر 2 پیام آوران صلح، دوستی و نفی شرک در جهان هستند که باید این اشتراکات توسط پیروان ادیان الهی تقویت شود.

وی اضافه کرد: حضرت عیسی (ع) جریان تبلیغ خود را در 2 جبهه شامل استکبار رومیان و علمای منحرف یهود ادامه می داد که پیامبر گرامی اسلامی نیز در دوران خود با این مسایل و مشابه آن مواجه بود بنابر این طاغوت ستیزی و مبارزه با استکبار و صهیونیست هم اکنون مهمترین نقطه اشتراک ادیان الهی است.

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه جزیره کیش سوم و چهارم دی ماه میزبان کنگره ملی شهدای غواص است اظهار کرد: برگزاری یادواره ها و کنگره ها مهمترین ابزار برای انتقال پیام و آرمان شهدا به جامعه است.

وی اضافه کرد: شهدا همواره بر گردن ما حق زیادی دارند چراکه آنان خودشان را فدا کردند تا دین، ارزش های والای اسلامی، امنیت و کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ شود.

حجت الاسلام بی نیاز یادآور شد: این فداکاری شهدا و خانواده های انان باعث شده که امروز در آرامش و آسایش کامل در کشور خود زندگی کنیم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره ها و کنگره ها ابزار اصلی انتقال پیام شهدا است

یادواره ها و کنگره ها ابزار اصلی انتقال پیام شهدا است