مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 13:352022-12-23پزشكي

اقدام برای بهره گیری از ظرفیت 5G در حوزه سلامت/ایجاد مرکز نوآوری برای دانشجویان


در جریان بازدید معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، خبر تدوین برنامه راهبردی در حوزه فناوری اطلاعات و بهره گیری از ظرفیت 5G در حوزه سلامت و ایجاد مرکز نوآوری برای دانشجویان این دانشگاه اعلام شد.

- در بازدید پناهی از پارک فناوری سلامت علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام شد اقدام برای بهره گیری از ظرفیت 5G در حوزه سلامت/ایجاد مرکز نوآوری برای دانشجویان در جریان بازدید معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، خبر تدوین برنامه راهبردی در حوزه فناوری اطلاعات و بهره گیری از ظرفیت 5G در حوزه سلامت و ایجاد مرکز نوآوری برای دانشجویان این دانشگاه اعلام شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت به مناسبت هفته پژوهش در بازدید از پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از نزدیک در جریان فعالیت بخش های مختلف پارک علم و فناوری مستقر در مجتمع علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و دستاوردهای فعالان شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد این دانشگاه قرار گرفت.

دکتر علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این بازدید با تاکید بر ضرورت توجه به پژوهش و تولیدات دانش بنیان در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام برای بهره گیری از ظرفیت 5G در حوزه سلامت/ایجاد مرکز نوآوری برای دانشجویان

اقدام برای بهره گیری از ظرفیت 5G در حوزه سلامت/ایجاد مرکز نوآوری برای دانشجویان