مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 12:352022-12-23سياسي

تسلیت رییسی در پی درگذشت «عباس شیبانی»


رییس جمهور در پیامی درگذشت عباس شیبانی از مبارزان پیشکسوت انقلاب اسلامی را به بازماندگان و علاقه مندان ایشان تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای آن مرحوم، - رحمت و رضوان الهی مسئلت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در پیامی با تسلیت درگذشت عباس شیبانی از مبارزان پیشکسوت انقلاب اسلامی تصریح کرد: این مجاهد خستگی ناپذیر، مدیر و سیاستمدار پاکدست و انقلابی، عمری را در مبارزات و خدمت خالصانه به مردم گذراند و از فرهنگ اصیل ساده زیستی و پایبندی به اصول انقلاب دست برنداشت.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت جناب آقای دکتر عباس شیبانی، از مبارزان پیشکسوت انقلاب اسلامی و نماینده مجلس خبرگان قانون اساسی، ادوار مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران مایه تأسف گردید.

این مجاهد خستگی ناپذیر، مدیر و سیاستمدار پاکدست و انقلابی و پزشک خدمتگزار، عمری را در مبارزات و خدمت خالصانه به مردم گذراند و از فرهنگ اصیل ساده زیستی و پایبندی به اصول انقلاب دست برنداشت.

خدمات و اقدامات ارزشمند و خیریه ایشان در حوزه بهداشت و درمان کشور نیز فصل پرباری است که یاد او را در تاریخ این کشور ماندگار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت رییسی در پی درگذشت «عباس شیبانی»

تسلیت رییسی در پی درگذشت «عباس شیبانی»