مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 11:352022-12-23اقتصادي

مردم هرمزگان از فرصت سنددار کردن منازل در بافت های فرسوده استفاده کنند


فرمانداران مردم را برای دریافت سند منازل مسکونی در بافت های فرسوده ترغیب کنند.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: فرمانداران مردم را برای دریافت سند منازل مسکونی در بافت های فرسوده ترغیب کنند.

مهدی دوستی در جلسه ستاد بازآفرینی استان هرمزگان با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات ستاد بازآفرینی شهری از سوی فرمانداران و شهرداران گفت: در شهرستان های هدف، فرمانداران بایستی یک محله را به عنوان پایلوت اجرای این طرح مهم مشخص کنند و پس از بازگشایی معبر در محله مورد نظر، نسبت به تعریف طرح های مرتبط با بازآفرینی شهری و احیای محلات اقدام کنند.

وی افزود: در طرح های تعریف شده باید توسعه محلات در آینده، بازسازی مدارس و مساجد، ساخت پارک و زمین ورزشی مد نظر باشد تا به بهبود سرانه ها منجر شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به اجرای طرح بازآفرینی شهری در محله اسلام آباد بندرعباس به صورت پایلوت گفت: اجرای این طرح در محله اسلام آباد موفقیت آمیز بود و می تواند به عنوان الگوی بازآفرینی شهری در محلات مختلف و بافت های فرسوده استان معرفی شود.

وی تصریح کرد: در شهر بندرعباس بنا به پیشنهاد شهردار این شهر و با همراهی فرماندار سه محله جدید شامل نایبند جنوبی، کمربندی و طلابند در طرح بازآفرینی شهری گنجانده خواهند شد و انتظار می رود با برنامه ریزی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم هرمزگان از فرصت سنددار کردن منازل در بافت های فرسوده استفاده کنند

مردم هرمزگان از فرصت سنددار کردن منازل در بافت های فرسوده استفاده کنند