مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 10:252022-12-23اجتماعي

افزایش ترددهای جاده ای در شبانه روز گذشته


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تشریح وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور، از افزایش تردد در محورهای برون شهری و در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور با اشاره به پیش بینی هواشناسی از بارش برف و باران در 10 استان کشور گفت: تا فردا شنبه، احتمال بارش برف و باران در استان های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اصفهان، همدان و کرمانشاه وجود دارد و از این رو لازم است که رانندگان با دقت بیشتری رانندگی کنند و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا افزود: در شرایط زمستانی لازم است که رانندگان حتماً تجهیزات زمستانی و به خصوص زنجیرچرخ نیز به همراه داشته باشند.

پر بودن باک خودرو در آغاز سفر و همراه داشتن مواد غذایی کافی و لباس گرم نیز از دیگر مواردی است که برای سفر در ایام زمستان توصیه می شود.

وی درباره میزان ترددهای جاده ای نیز گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه های ترددشمار در شبانه روز گذشته تردد در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ترددهای جاده ای در شبانه روز گذشته

افزایش ترددهای جاده ای در شبانه روز گذشته