مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 20:302022-12-22اقتصادي

اختصاص 14میلیارد تومان برای توسعه سامانه های آبیاری گلپایگان


وزیر جهاد کشاورزی در سفر به گلپایگان از اختصاص 14 میلیارد تومان برای توسعه سیستم آبیاری نوین و 10 میلیارد تومان برای احیا و بازسازی قنوات این شهرستان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید جواد ساداتی نژاد عصر پنجشنبه در نشست با تشکل ها و تولیدکنندگان بخش کشاورزی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: گلپایگان یک شهرستان ویژه در استان اصفهان و تولیدکننده محصولات لبنی و کشاورزی در کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه گلپایگان در کنار ثروت منابع طبیعی دارای ثروت منابع انسانی است، افزود: این شهرستان یک منطقه با منابع آبی خوب بوده اما تغییرات اقلیم باعث کمبود آب در این منطقه شده است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هیچکس بهتر از کشاورز ایرانی کمبود آب را حس نمی کند، گفت: کشاورزان ما به خوبی ارزش آب را می دانند و بی تردید به آب شرب بعنوان اولویت اول واقف هستند؛ البته ما در بهینه سازی و بهره ورزی آب در اختیار کشاورز سرمایه گذاری لازم را خواهیم کرد و با کمک وزارت نیرو به این مسئله رسیدگی می کنیم.

ساداتی نژاد با بیان اینکه در زمینه توسعه آبیاری نوین در شهرستان گلپایگان 14 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده خواهد شد، ابراز داشت: این روند در سال 1402 هم ادامه خواهد داشت از این رو باید از ظرفیت های کشاورزی در این شهرستان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 14میلیارد تومان برای توسعه سامانه های آبیاری گلپایگان

اختصاص 14میلیارد تومان برای توسعه سامانه های آبیاری گلپایگان