مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 19:552022-12-22سياسي

برخورد قاطع دستگاه قضا با اخلالگران توزیع دارو و اقلام ضروری مردم


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید با کسانی که در تولید و توزیع دارو، آرد و نان اختلال ایجاد می کنند برخورد قاطع شود تا دیگر شاهد اختلال در زندگی مردم نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با بیان اینکه با اخلالگران توزیع دارو و اقلام ضروری مردم برخورد قاطع شود، اظهار کرد: ایفای رسالت تعزیرات را باید به عنوان زیرساخت امنیت کشور دید، برای مثال این اخلالی که در حوزه توزیع دارو به وجود آمد، این ها اخلال عمدی بود و ارتباطی به تحریم و این قبیل موارد نداشت.

وی بیان کرد: به جای اینکه بیاییم فلان داروخانه را توبیخ کنیم که چرا در حوزه توزیع دارو آن طور که باید کار نکرده است، برویم سراغ کسانی که منشأ این بی نظمی هستند و می خواهند کشور در زمینه دارو، مرغ، گوشت و اقلام ضروری با کمبود مواجه شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: باید با کسانی که در تولید و توزیع دارو، آرد و نان اختلال ایجاد می کنند برخورد قاطع شود تا دیگر شاهد این اتفاقات که زندگی مردم را مختل می کند، نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: خداوند فرموده امانت ها را به صاحبانشان برگردانید و به اهلش سپرده شود و این مهم در شغل شما بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دستگاه قضا با اخلالگران توزیع دارو و اقلام ضروری مردم

برخورد قاطع دستگاه قضا با اخلالگران توزیع دارو و اقلام ضروری مردم