مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 16:502022-12-22سياسي

حلقه های میانی، ایجاد خط ویژه ای در مسیر ترافیک ساختارهای پیچیده هستند


رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرروت ایجاد حلقه میانی به منظور حل مسلئه در کشور، گفت: ساختارها در نظام حکمرانی مسیری فرسوده هستند که حلقه های میانی ایجاد خط ویژه ای در این مسیر برای رفع ترافیک ساختارهای پیچیده هستند.

- رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرروت ایجاد حلقه میانی به منظور حل مسلئه در کشور، گفت: ساختارها در نظام حکمرانی مسیری فرسوده هستند که حلقه های میانی ایجاد خط ویژه ای در این مسیر برای رفع ترافیک ساختارهای پیچیده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در دوره جامع آموزشی و مهارت افزایی مسئله نوردی که با همکاری مرکز پژوهش های مجلس، کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس و مرکز راهبری برهان، برگزار شد، با اشاره به روند حل مسئله در کشور اظهار کرد: متاسفانه در کشور بسیاری از مراکز فکر کرده و ایده پردازی می کنند اما بسیاری از این موارد به حل مسئله ختم نمی شود چراکه روندها و روال ها در این میان شکل نگرفته است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ایجاد حلقه میانی برای حل مسئله تاکید داشته اند که برگزاری این رویداد رویکردی در این مسیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه های میانی، ایجاد خط ویژه ای در مسیر ترافیک ساختارهای پیچیده هستند

حلقه های میانی، ایجاد خط ویژه ای در مسیر ترافیک ساختارهای پیچیده هستند