مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:352022-12-22اقتصادي

پرداخت 11 هزار تسهیلات فرزندآوری طی 8 ماه در قم


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان قم از پرداخت 11 هزار و 790 فقره وام فرزندآوری در 8 ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: بیش از دو هزار و 500 متقاضی در صف هستند که به آن ها نیز در اسرع وقت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اقتصاد و دارایی استان قم، سید رسول میر خلفی طی سخنانی اظهار کرد: بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، 12 بانک در استان با پرداخت بیش از 500 میلیارد تومان از 11 هزار و 790 متقاضی دریافت وام فرزند آوری حمایت کرده اند و بیش از دو هزار و 500 متقاضی در صف اخذ تسهیلات هستند که به آنها نیز در اسرع وقت، تسهیلات حمایت از فرزند پروری تعلق خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: .

پدران فرزندان متولد ابتدای فروردین 1400 به بعد، تا 2 سال پس از تاریخ تولد فرزند، نسبت به ثبت نام در سامانه وام فرزندآوری بانک مرکزی به نشانی https://ve.

cbi.

ir/VC/TasRequestVC.

aspx اقدام کرده اند.

میرخلفی اضافه کرد: تسهیلات فرزندآوری، بدون الزام به سپرده گذاری و با 6 ماه دوره تنفس برای شروع اقساط پرداخت می شود و اعطای تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به پدر، یک بار برای هر فرزند متولد شده امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: در صورتی که حین دوره بازپرداخت تسهیلات تولد فرزند، فرزند دیگری از متقاضی به دنیا آمد، پرداخت تسهیلات مذکور طبق دستورالعمل به کودک بعدی نیز امکان پذیر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 11 هزار تسهیلات فرزندآوری طی 8 ماه در قم

پرداخت 11 هزار تسهیلات فرزندآوری طی 8 ماه در قم