مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:152022-12-22سياسي

تجلیل از 38 پژوهشگر برتر آموزش و پرورش خراسان جنوبی


طی مراسمی از 38 پژوهشگر برتر کشوری و استانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در حوزه های اقدام پژوهی، فناوری، تألیف کتاب و ثبت اختراع تجلیل شد.

- سیدعلیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، امروز پنجشنبه یکم دی در آیین تجلیل از پژوهشگران کشوری و استانی اظهار کرد: پژوهش فعالیتی منسجم برای رسیدن به شناختی روشن است که منجر به گسترش مرزهای علم و دانش و گشودن افق های درخشان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تقویت و گسترش فرهنگ پژوهش و پژوهشگری دانش بنیان در نظام تعلیم و تربیت یک اصل مهم است که باید به آن توجه کرد، افزود: پژوهش مانند فرآیندی برای تولید و بستر مناسبی برای اشتغال و تولید است لذا در دنیای امروز به معنای تبدیل علم به ثروت به کار رفته و هر کشوری که این زیرساخت مهم را ایجاد کند به موفقیت می رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: دانش آموزان باید با مساله سازی، ایده پردازی، تحقیق و پژوهش در مباحث و مسائل مختلف، به راه حل مطلوب و دقیق برسند و مهارت لازم را پیدا کنند چراکه یکی از مهمترین ماموریت های آموزش و پرورش نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش در مدارس و تحول در روش تدریس معلمان است که با رویکرد اجرای آموزش های پژوهش محور و کاربردی در کلاس درس باید دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 38 پژوهشگر برتر آموزش و پرورش خراسان جنوبی

تجلیل از 38 پژوهشگر برتر آموزش و پرورش خراسان جنوبی