مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 14:302022-12-22سياسي

کشاورزان لرستانی اراضی کشاورزی خود را بیمه کنند


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ضمن دعوت از کشاورزان هم استانی به استفاده از فرصت بیمه محصولات کشاورزی، بر تشکیل ستاد نهضت بیمه تأکید کرد.

- سیدعماد شاهرخی، سی ام آذرماه در یازدهمین و آخرین جلسه ستاد زراعت (مرحله کاشت) و بیمه محصولات کشاورزی لرستان، با اشاره به اینکه مجموعه جهاد کشاورزی استان با روحیه انقلابی، پرتلاش و بی وقفه در حال انجام خدمات رسانی به مردم هستند، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت های مراکز تحقیقات، نیروهای انسانی و فاصله گرفتن از تک محوری بودن کارها را در همه محورها به درستی پیش خواهیم برد و زمانی که زحمات شبانه روزی همکاران به نتیجه می رسد انسان احساس رضایت شغلی و درونی می کند.

وی از مدیران خواست تشویق همکاران پر تلاش در دستور کار قرار گیرد.

شاهرخی با تأکید بر اقدام به کارهای دانش بنیان در بخش کشاورزی و سرعت بخشیدن به خرید ادوات طرح جهش تولید در دیمزارها گفت: مدیران شهرستان ها طرح و پروژه های قابل بهره برداری را شناسایی و دسته بندی کنند و با پیگیری اعتبارات بند الف تبصره 18 از تأخیر در پیشروی پروژه ها جلوگیری بعمل آورند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به طرح جهش تولید در دیمزارها، ادامه داد: از سهمیه 350 هزار هکتار طرح جهش تولید در دیمزارها تاکنون حدود 255 هزار هکتار شامل 185 هزار هکتار گندم، 65 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان لرستانی اراضی کشاورزی خود را بیمه کنند

کشاورزان لرستانی اراضی کشاورزی خود را بیمه کنند