مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 14:102022-12-22سياسي

حضور عضو و رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در مرکز یاور شهر 5


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شمس احسان عضو و رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و فاطمه قاسم پور نماینده مجلس شورای اسلامی همزمان با شب یلدا در مرکز بهزیستی تلاش آصف و یاور شهر 5 حضور یافتند و با دختران زیر 18 حاضر در مرکز آصف .

- رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و قاسم پور نماینده مجلس همزمان با شب یلدا در مرکز بهزیستی تلاش آصف و یاور شهر 5 حضور یافتند و با دختران زیر 18 حاضر در مرکز آصف و زنان معتادین متجاهر که در حال بازپروری و توانمندسازی در یاور شهر 5 هستند در فضایی دوستانه گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شمس احسان عضو و رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و فاطمه قاسم پور نماینده مجلس شورای اسلامی همزمان با شب یلدا در مرکز بهزیستی تلاش آصف و یاور شهر 5 حضور یافتند و با دختران زیر 18 حاضر در مرکز آصف و زنان معتادین متجاهر که در حال بازپروری و توانمندسازی در یاور شهر 5 هستند در فضایی دوستانه گفتگو کردند.

ترسیم الگویی برای درمان و توانمندسازی معتادین متجاهر شمس احسان گفت: تمام تلاش ما در مدیریت شهری تهران و با همکاری بهزیستی و سایر دستگاه های متولی، زمینه سازی برای بازگشت به زندگی موثر و امن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور عضو و رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در مرکز یاور شهر 5

حضور عضو و رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در مرکز یاور شهر 5