مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 13:452022-12-22فرهنگي

مستندهایی که در سفر ضبط می شوند/ رادیو کمپر چگونه راه اندازی شد؟


صادق داوری فر مستندساز رادیو و برنامه ساز از مستندهایی که در قالب رادیو کمپر آنها را می سازد سخن گفت.

- صادق داوری فر مستندساز و گزارشگر رادیو تهران که با عنوان اثر مهاجرت نامعکوس در نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک به عنوان برگزیده انتخاب شده بود، با اشاره به محتوای مستند خود به خبرنگار مهر گفت: مهاجرت نامعکوس نگاه به گردشگری دارد، با این رویکرد که اگر در روستاها ظرفیت های گردشگری و بوم گردی را فعال کنیم خیلی از کسانی که به علت خشکسالی یا کم آبی به شهرها مهاجرت کرده اند، مجددا به روستاها برمی گردند و کارشان را دوباره شروع می کنند و می توانند کارهای مرتبط با گردشگری را انجام دهند.

جشنواره وقتی تخصصی شود، در فرآیند زمان تاثیر خودش را می گذارد وی در پاسخ به این پرسش که برگزاری جشنواره های رادیویی تا چه میزان بر ارتقای سطح برنامه سازی موثر است؟ گفت: جشنواره وقتی تخصصی شود در فرآیند زمان تاثیر خودش را می گذارد، به ویژه زمانی که همراه با پیوستگی و تکرار باشد.

رادیو دوباره آمد و جشنواره خودش را باز با محور مستند فراخوان داد و این به مرور نگاه علاقه مندان و برنامه سازان را رشد و توسعه می دهد.

برگزیده نخستین جشنواره پژواک با بیان راهکارهایی برای تقویت جریان مستندسازی در رادیو گفت: این رسانه شنیداری سال هاست که جایگاه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندهایی که در سفر ضبط می شوند/ رادیو کمپر چگونه راه اندازی شد؟

مستندهایی که در سفر ضبط می شوند/ رادیو کمپر چگونه راه اندازی شد؟