مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 13:402022-12-22پزشكي

روزهای آرام کرونا در گلستان/ آمار بستری ها به 63 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از روند کاهشی ابتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر در شرایط مدیریت و کنترل بیماری کرونا قرار داریم.

- دکتر سعید گل فیروزی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 63 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی گلستان بستری هستند که این میزان نسبت به روز قبل با 14 نفر کاهش همراه بوده است.

وی از روند کاهشی ابتلا به کرونا در سطح استان گلستان خبر داد و افزود: از 63 بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی گلستان، 16 نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند و یک نفر از طریق دستگاه تنفس مصنوعی به زندگی ادامه می دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان به مردم توصیه کرد تزریق دوزهای یادآور کرونا را فراموش نکنند و تاکید کرد: افرادی که بیش از 6 ماه از تاریخ آخرین دوز واکسن کرونا آن ها گذشته مجدد برای تزریق دوز یادآور اقدام کنند.

گل فیروزی با بیان اینکه روند کاهشی ابتلا به کرونا به معنای عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نیست، یادآور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی اعم از استفاده از ماسک، تکمیل واکسیناسیون، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا و دیگر بیماری های ویروسی در فصل سرد سال الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای آرام کرونا در گلستان/ آمار بستری ها به 63 نفر رسید

روزهای آرام کرونا در گلستان/ آمار بستری ها به 63 نفر رسید