مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:452022-12-22ورزشي

فدراسیون روی ورود VAR به لیگ والیبال برنامه ریزی کند


اگر فدراسیون امسال روی تصمیم خودش پابرجا باشد، می تواند در سال آتی روی ورود VAR برنامه ریزی کند تا تیم ها از اشتباهات داوری متضرر نشوند.

- ایسنا/خراسان رضوی سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: اگر فدراسیون امسال روی تصمیم خودش پابرجا باشد، می تواند در سال آتی روی ورود VAR برنامه ریزی کند تا تیم ها از اشتباهات داوری متضرر نشوند.

حامد صمدی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص شکست 3 بر یک تیمش مقابل لبنیات هراز آمل در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: لبنیات هراز آمل صدرنشین لیگ برتر است و بدون شکست در لیگ در این دیدار حاضر شده بود.

هیچ نگاهی به جایگاه این تیم در جدول نداشتیم و بازیکنانم نیز عملکرد خوبی داشتند، اما یک اشتباه داوری در انتهای بازی در نتیجه بازی تاثیر گذار بود که به ضرر تیم ما تمام شد.

وی با اشاره به اینکه نیان از تعطیلات یک ماهه لیگ برتر متضرر شد، گفت: یک ماه از شرایط مسابقات دور بودیم، باوجود تلاش های زیادی که داشتیم، نتوانستیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

یک ماه دوری از شرایط مسابقات در 2 دیدار اخیر به ما ضرر وارد کرده، در حالیکه مقابل شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل می توانستیم نتیجه بگیریم، اما متاسفانه نتوانستیم دست پر از دو دیدار اخیر از بازی خارج شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون روی ورود VAR به لیگ والیبال برنامه ریزی کند

فدراسیون روی ورود VAR به لیگ والیبال برنامه ریزی کند