مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:252022-12-22اقتصادي

رشد 32 درصدی صادرات از سیستان و بلوچستان


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: صادرات کالا از استان رشد 32 درصدی در ارزش و 78 درصدی در وزن نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، مجتبی شجاعی در تشریح این خبر افزود: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و 165 تن کالا به ارزش 165 میلیون دلار امسال از طریق گمرکات و بازارچه های مرزی استان به خارج کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 32 درصدی در ارزش و 78 درصدی در وزن را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: در این مدت میزان صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان 154 میلیون دلار با وزن یک هزار و 134 تن بوده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 31 درصد در ارزش و 78 درصد در وزن افزایش داشته است.

وی ادامه داد: همچنین میزان صادرات از بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان در این مدت 299 میلیون دلار با وزن 786 هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 23 درصد در ارزش افزایش داشته است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان عمده اقلام صادرات قطعی گمرکات استان را در این مدت سیمان، کلینکر، سنگ تراورتن، کک زغال، زغال سنگ حرارتی، خرما، گاز، تره بار، سم کشاورزی و محصولات کشاورزی عنوان کرد و افزود: این کالاها به کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 32 درصدی صادرات از سیستان و بلوچستان

رشد 32 درصدی صادرات از سیستان و بلوچستان