مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:152022-12-22ورزشي

مراکش و فوتبال؛ مادر و سرزمین و فرهنگ


پس از ثبت یکی از بهترین تصاویر حاشیه جام جهانی قطر - شادمانی و رقص مادر سوفون بافال با او در زمین چمن- و حضور دل گرم کننده مادر اشرف حکیمی توجه ها به این جنبه فرهنگی در مراکش جلب شد و به همین خاطر دربازگشت به رباط محمد ششم پادشاه مراکش به افتخار آنان با حضورمادران .

- پس از ثبت یکی از بهترین تصاویر حاشیه جام جهانی قطر - شادمانی و رقص مادر سوفون بافال با او در زمین چمن- و حضور دل گرم کننده مادر اشرف حکیمی توجه ها به این جنبه فرهنگی در مراکش جلب شد و به همین خاطر دربازگشت به رباط محمد ششم پادشاه مراکش به افتخار آنان با حضورمادران بازیکنان ضیافتی ترتیب داد.

 عصر ایران؛ مهرداد خدیر- جهانی فوتبال در قطر با قهرمانی آرژانتین و ثبت اوج نبوغ لیونل مسی به پایان رسید اما داستان این جام به این کشور و آن بازیکن محدود نیست و حکایت های دیگر هم دارد و از جمله داستان مراکش همچنان خواندنی وشنیدنی و دیدنی است.

تیمی که حالا واجدِ مقام چهارم جهان شناخته می شود.

همان ها که در مستطیل سبز با هنرنمایی خود و به ویژه دروازه بان شان اسپانیایی ها و پرتغالی ها را به خانه فرستادند و بعد از بازی با آن سجده های شکر بی تصنع و واقعی  و در دست گرفتن پرچم فلسطین -بی مرگ خواهی- و در آغوش مادر گریستن ها دل ربایی کردند تا ثابت کنند چرا فوتبال محبوب و متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکش و فوتبال؛ مادر و سرزمین و فرهنگ

مراکش و فوتبال؛ مادر و سرزمین و فرهنگ