موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:102022-12-22اقتصادي

کشاورزان داورزنی 1400 تن فلفل قرمز برداشت کردند


با پایان فصل برداشت محصول، هزار و 400 تن فلفل قرمز از کشتزارهای این شهرستان خراسان رضوی برداشت و روانه بازار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا دلبری امروز اظهار کرد: با پایان فصل برداشت محصول، هزار و 400 تن فلفل قرمز از کشتزارهای این شهرستان خراسان رضوی برداشت و روانه بازار شد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن افزود: سطح زیر کشت فلفل قرمز این شهرستان در سال جاری 400 هکتار بود که به طور میانگین از هر هکتار 3.

5 تن محصول برداشت شده است.

دلبری ادامه داد: شهرستان داورزن به لحاظ سطح زیر کشت و میزان برداشت، قطب تولید محصول فلفل است و بدین لحاظ در ردیف رتبه های نخست در سطح کشور قرار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن با اشاره به فعالیت کارگاه های فلفل کوبی در این شهرستان گفت: عمده فلفل تولیدی شهرستان داورزن به مصرف داخلی می رسد اما بخشی از آن نیز به کشورهای منطقه صادر می شود.

فلفل قرمز به صورت تازه، خشک، رب فلفل و نیز خوابانده شده در سرکه و نمک استفاده می شود و این گیاه پایه اصلی سس های تند است.

این محصول به دلیل داشتن ویتامین ث زیاد، خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و ایمنی بدن را افزایش می دهد و اثر شیمیایی موادی را که به بافت های بدن آسیب می رسانند، خنثی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان داورزنی 1400 تن فلفل قرمز برداشت کردند

کشاورزان داورزنی 1400 تن فلفل قرمز برداشت کردند