مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 11:402022-12-22اقتصادي

سیلاب در کمین 168 روستا در بوشهر


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با تاکید بر اینکه اولویت ما ایمن سازی روستا های در معرض خطر است گفت: تا کنون 168 روستای در معرض خطر سیلاب و شماری هم در معرض خطر پیشروی دریا شناسایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر، صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در سفر اول رییس جمهور به استان برای 16 روستا که در مسیر سیلاب بودند اعتبار 20 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که با تزریق اعتبارات تا پایان کار دولت اقدامات خوبی در این زمینه انجام می شود.

وی با بیان اینکه تا کنون 168 روستای در معرض خطر سیلاب و شماری هم در معرض خطر پیشروی دریا شناسایی شده اند، افزود: 60 درصد از 74 هزار واحد مسکونی روستا های استان در راستای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی بهسازی شده است.

این مقام مسئول گفت: برای اجرای این طرح با کمک دولت تسهیلات کم بهره 200 میلیون تومانی و کمک هایی از طرف بنیاد مسکن برای خانواده های محروم در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: بازنگری طرح های هادی جزء برنامه هاست که در مجموع 160 روستا در استان بوشهر، نیاز به بازنگری طرح هادی دارند که برنامه ریزی شده سالانه بین 30 تا 40 روستا بازنگری شود و اعتبار خوبی در این خصوص تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب در کمین 168 روستا در بوشهر

سیلاب در کمین 168 روستا در بوشهر