مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 11:102022-12-22سياسي

دورهمی ایسنایی ها در شب یلدا


خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ایسنای اصفهان به بهانه 16 آذر، سالروز تاسیس این خبرگزاری و هم زمان با شب یلدای ایرانیان، از آرزوهای مشترک خود سخن گفتند.

- در ابتدای این دورهمی که چهارشنبه (30 دی) برگزار شد، بهنام افشاری، سردبیر خبرگزاری ایسنا منطقه اصفهان گفت: مناسبت این دورهمی به بهانه شانزدهم آذرماه، سالروز تأسیس بیست وسه سالگی ایسنا است که البته به دلیل تداخل برنامه ها در موعد خود برگزار نشد و بهترین زمان برای برگزاری آن شب یلدا بود که در جلسه ای خودمانی، فرصتی برای گپ و گفت و بیان خاطرات و تجربه های دوستان خبرنگار و عکاس باشد.

او سپس اضافه کرد: خوشبختانه اگر خبرگزاری ایسنا توانسته همچنان به عنوان یک رسانه مستقل، تأثیرگذار و جریان ساز مطرح شود به دلیل وجود روحیه دانشجویی و حضور خبرنگاران و دست اندرکارانی است که با ذوق و شوق و علاقه و دغدغه کار می کنند و نسبت به فعالیت خود تعهد و باور دارند.

این رمز موفقیت ایسنا بوده و امروز جا دارد که بیش ازپیش به این سرمایه و به این درخت تنومند توجه کنیم و برای بارورتر شدن آن تلاش مضاعفی داشته باشیم.

محمدرضا رهبری، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نیز با اشاره به سنت همیشگی شب یلدا که پیش از ما وجود داشته و همچنان نیز خواهد ماند، گفت: ان شاالله خبرگزاری ایسنا دهه های متمادی پابرجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی ایسنایی ها در شب یلدا

دورهمی ایسنایی ها در شب یلدا