مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 10:402022-12-22سياسي

بررسی چند چالش زیست محیطی در مشهد


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست برای بازدید از ارتفاعات جنوبی کلانشهر مشهد، بررسی چالشهای زیست محیطی معادن منطقه از جمله در محدوده روستای ده غیبی و همچنین بازدید از رودخانه حفاظت شده کشف رود وارد این شهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علی سلاجقه برای بازدید از ارتفاعات جنوبی کلانشهر مشهد، بررسی چالشهای زیست محیطی معادن منطقه از جمله در محدوده روستای ده غیبی و همچنین بازدید از رودخانه حفاظت شده کشف رود وارد این شهر شد.

 اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در گزارشی سفر روز پنجشنبه علی سلاجقه را به دعوت نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اعلام و اضافه کرد: این سفر یک روزه است.

درهفته جاری حجت الاسلام نصر الله پژمانفر، رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفته بود: کوتاهی و اختلاف نظر دستگاه های اجرایی در خصوص تخریب میراث طبیعی و کوهها توسط معدنکاران متخلف در ارتفاعات اطراف مشهد، موجب ارجاع مسائل به دستگاه قضایی شد لذا آنان با شکایت زمان گرفته و به فعالیت خود را ادامه داده اند.

طی 2 دهه اخیر تجاوز به حریم محیطی و بی اعتنایی نسبت به رودخانه کشف رود مشهد و سرازیر شدن فاضلاب های آلوده صنعتی، کارگاه های محلی و خانگی به بستر آن این رودخانه را دستخوش تغییرات ویرانگر زیست محیطی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چند چالش زیست محیطی در مشهد

بررسی چند چالش زیست محیطی در مشهد