مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 09:502022-12-22اقتصادي

روند تکمیل 6 مدرسه جایگزین کانکس در هرمزگان ادامه دارد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: هم اکنون تعداد 6 مدرسه جایگزین کانکس در قالب 11 کلاس درس در این استان درحال ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدفخرالدین هاشمی بیان داشت: این فضاهای آموزشی در قالب طرح شهید پناهی با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و مشارکت خیران با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال و زیربنای 432 مترمربع ساخته می شود.

وی بیان داشت: در استان هرمزگان تنها 13 مدرسه کانکسی مستقل بالای 10 دانش آموز وجود دارد که تقریباً یک درصد سهم کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان اظهار داشت: امیدواریم این فضاهای آموزشی که 250 میلیارد ریال برای اجرای آن در نظر گرفته شده است، تا پایان شهریورماه 1402 در قالب طرح شهید دانش آموز رضا پناهی به بهره برداری کامل برسد.

وی گفت: با حذف این تعداد مدرسه کانکسی و جایگزینی آن به محیط ایمن، بیش از 675 دانش آموز مهر 1402 در شهرهای میناب، حاجی آباد، بشاگرد و جاسک از فضای آموزشی استاندارد بهره مند می شوند.

هاشمی ابراز داشت: امیدواریم با اجرای طرح شهید پناهی بتوانیم بحث مدارس کانکسی مستقلی که جمعیت دانش آموزی پایدار دارند، را با ساخت مدارس ایمن به سرانجام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تکمیل 6 مدرسه جایگزین کانکس در هرمزگان ادامه دارد

روند تکمیل 6 مدرسه جایگزین کانکس در هرمزگان ادامه دارد