مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 20:052022-12-21بين الملل

تلاش رسانه های عبری برای پنهان کردن ضربه امنیتی هکرهای «عصای موسی»


پس از هک چند دوربین نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی توسط هکرهای «عصای موسی»، رسانه های عبری برای پنهان کردن این ضربه امنیتی مدعی شدند که دستگاه اطلاعاتی تل آویو به مدت یک سال در جریان این هک بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عبری به تازگی در گزارشی خبر دادند که گروه هکری عصای موسی به مدت یک سال کنترل دوربین های امنیتی حساسی را در اراضی اشغالی به دست داشته است.

روزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل ضمن مطرح کردن این ادعا که عصای موسی گروهی متشکل از هکرهای ایرانی است، در ادعایی دیگر به توجیه شکست دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پرداخت، عنوان کرد: نهاد امنیتی به مدت یک سال مطلع بوده که هکرهای ایرانی ده ها دوربین امنیتی اسراییلی را تحت کنترل خود درآورده بودند؛ اما برای متوقف کردن آن ها کاری انجام نداده است.

تایمز اسراییل در ادامه اشاره می کند: این گروه، ده ها ویدئو از نقاط مختلف اسراییل از جمله تصاویری از یک کارخانه سلاح سازی در سال گذشته و حمله انفجاری در قدس اشغالی در ماه گذشته را منتشر کرده است.

شبکه عبری کان نیز در گزارشی مشابه نوشت: مقامات برای تأمین امنیت دوربین ها هیچ اقدامی انجام ندادند، به رغم آنکه آن ها از فعالیت های گروه موسوم به عصای موسی آگاه بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش رسانه های عبری برای پنهان کردن ضربه امنیتی هکرهای «عصای موسی»

تلاش رسانه های عبری برای پنهان کردن ضربه امنیتی هکرهای «عصای موسی»