مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 19:052022-12-21اجتماعي

خانه کشتی دانش آموزی در اردبیل راه اندازی شد


نهمین خانه کشتی دانش آموزی با همکاری هیئت کشتی و آموزش و پرورش استان اردبیل راه اندازی شد.

- معاون تندرستی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با هدف استعدادیابی و شناسایی نخبگان رشته با اصالت کشتی، تصمیم گرفتیم تا خانه کشتی را در هنرستان استاد شهریار اردبیل راه اندازی کنیم.

اکبر دهقانی نیا دانش آموزان را پرچم داران حقیقی قهرمانی ها در عرصه های مختلف ورزشی و علمی توصیف کرد و گفت: ما انتظار داریم تا با بها دادن به گروه سنی نونهالان و نوجوانان، اردبیل در رشته کشتی به دوران طلایی خود بازگردد.

وی از همکاری رییس هیئت کشتی استان اردبیل در تکمیل خانه کشتی آموزش و پرورش قدردانی کرد و افزود: 55 میلیون تومان برای خرید تشک و سایر تجهیزات هزینه شده تا شاهد حضور نوجوانان و نونهالان در این سالن ورزشی برای تقویت بنیه رشته کشتی باشیم.

معاون تندرستی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: ما در کنار هیئت کشتی، با افزایش سالن های ورزشی در رشته کشتی به فکر تربیت نسل قهرمانی های کشتی هستیم تا اردبیل در کشتی فرنگی و حتی آزاد بتواند به جایگاه مهم و ارزشمند دست پیدا کند.

دهقانی نیا ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی را در آموزش و پرورش یادآور شد و خاطرنشان کرد: ده ها سالن ورزشی، استخر و زمین چمن مصن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه کشتی دانش آموزی در اردبیل راه اندازی شد

خانه کشتی دانش آموزی در اردبیل راه اندازی شد