مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-21فرهنگي

چراغ غرفه ایران در نمایشگاه کتاب دوشنبه روشن شد


دهمین نمایشگاه بین المللی کتاب دوشنبه با حضور نمایندگان کشورهای مختلف؛ به ویژه انتشارات به نشر از ایران از 23 تا 25 آذر در شهر دوشنبه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دهمین نمایشگاه بین المللی کتاب دوشنبه از 23 تا 25 آذرماه 1401 (14 تا 16 دسامبر 2022) با حضور نمایندگان جمهوری اسلامی ایران، هند، بلاروس، ترکیه، ترکمنستان، قزاقستان، آذربایجان و ناشران مهم خصوصی و دولتی تاجیکستان در سالن صدرالدین عینی شهر دوشنبه برگزار شد.

به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به نمایندگی از ناشران ایرانی و خانه کتاب و ادبیات ایران با 76 عنوان کتاب از آثار خود و 70 عنوان کتاب از آثار 12 ناشر ایرانی (مجموعاً 250 جلد کتاب) در این نمایشگاه در غرفه ای به مساحت 9 متر حضور داشت.

غرفه جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه با استقبال پرشور مخاطبان روبه رو شد؛ به طوری که نیمی از کتاب های عرضه شده در این غرفه در ساعات اولیه روز افتتاحیه، فروخته شد و تا روز پایانی نیز بخش عمده ای از کتاب ها به فروش رفت.

در مدت سه روز برپایی این نمایشگاه، غرفه ایران میزبان بسیاری از اندیشمندان، نویسندگان، شعرا، منتقدان ادبی، ناشران، دانشجویان، دانش آموزان و مقامات دولتی تاجیکستان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ غرفه ایران در نمایشگاه کتاب دوشنبه روشن شد

چراغ غرفه ایران در نمایشگاه کتاب دوشنبه روشن شد