مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-21پزشكي

عمل های چشم پزشکی در شهرستان کارون ارائه می شود


رییس بیمارستان سینای شهرستان کارون از ارائه خدمات و عمل های چشم پزشکی در این بیمارستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد مشکورنیا ظهر امروز چهارشنبه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: بیمارستان سینا واقع در منطقه کوت عبدالله شهرستان کارون دارای 16 بخش تخصصی و فوق تخصصی برای بستری و انجام اقدامات درمانی و تشخیصی و دارای حوزه 19 حوزه تخصصی و فوق تخصصی است که در این حوزه ها پزشکان متخصص و فوق تخصص مشغول به کار هستند.

وی افزود: تخصص های کلیه، فوق تخصص نوزادان، فوق تخصص روماتولوژی و متخصصان مختلف از جمله داخلی، قلب، چشم پزشکی، اورولوژی و زنان و زایمان، اطفال و سایر رشته هایی که برای درمان بیماران لازم و ضروری است، در این مرکز مشغول خدمات رسانی به مردم شهرستان کارون هستند.

رییس بیمارستان سینای شهرستان کارون گفت: یکی از بخش های فعال ما در بیمارستان سینا، بخش اتاق عمل است که سال ها در حال فعالیت است و جراحان در حوزه های مختلف مشغول فعالیت در آن هستند.

وی با اشاره به ارائه خدمات جدید به مردم شهرستان کارون بیان کرد: اقدامی که جدیداً در چند هفته اخیر انجام داده ایم و خدمت نوینی را به بیماران نیازمند ارائه کردیم، خدمات چشم پزشکی بود؛ در ابتدا این کار با معاینه چشم نوزادان نارس (ROP) انجام شد که این برنامه هر روز در حال توسعه است و در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل های چشم پزشکی در شهرستان کارون ارائه می شود

عمل های چشم پزشکی در شهرستان کارون ارائه می شود