مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-21سياسي

شماره های 63 و 64 «شیرازه کتاب» منتشر شدند


شماره جدید مجله «شیرازه کتاب» با عنوان «بایدها و نبایدهای نهضت ترجمه» برای بررسی وضعیت نهضت ترجمه ادبیات دفاع مقدس منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.

- شماره جدید مجله شیرازه کتاب با عنوان بایدها و نبایدهای نهضت ترجمه برای بررسی وضعیت نهضت ترجمه ادبیات دفاع مقدس منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شماره جدید مجله شیرازه کتاب که دو شماره 63 و 64 این مجله را در بر می گیرد، با عنوان بایدها و نبایدهای نهضت ترجمه به تازگی توسط مجمع ناشران انقلاب اسلامی منتشر و وارد پیشخان مطبوعات شده است.

سلیمانی سردبیر مجله شیرازه کتاب در سرمقاله این شماره، با اشاره به خلأ یک طرح استراتژیک برای پیشبرد اهداف دیپلماسی فرهنگی در کشور، به چگونگی تبدیل موضع انفعالی به موضع فعال در عرصه دیپلماسی عمومی و فرهنگی، با استفاده از ظرفیت هشت سال دفاع مقدس پرداخته است.

مجله شیرازه کتاب در بخش خانواده نشر ، گزارشی از نشست های نقد و بررسی کتاب های صنم نوشته ملیحه ذوالفقاریان، همه فن حریف نوشته سید حسین رفیعی، دلی که نداشتی نوشته فاطمه سلیمانی ازندریانی، ر نوشته مریم برادران، داستان بریده بریده نوشته علیرضا نظری خرم، بچه های فرات نوشته لیلا قربانی، سفر صبح نوشته محمود عزیزی، رومی روم نوشته حسین زحمتکش و سیروان نوشته محمد ستاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره های 63 و 64 «شیرازه کتاب» منتشر شدند

شماره های 63 و 64 «شیرازه کتاب» منتشر شدند