مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-21فرهنگي

فراخوان ساخت مستند برای حوادث تروریستی اخیر کشور


دبیر دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک درباره برگزاری این رویداد که اردیبهشت 1402 برگزار می شود، توضیحاتی را ارائه و عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، - احیای ساختار مستند در برنامه های رادیویی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره، دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای حوزه مستند، اردیبهشت 1402 برگزار می شود.

حمیدرضا افتخاری، دبیر جشنواره ی ملی مستند رادیویی پژواک درباره جزییات برگزاری این جشنواره یادآور شد: ایده اصلی این جشنواره از سوی معاون صداست.

این جشنواره امسال دومین دوره خودش را با شعار صدای واقعیت، پژواک حقیقت برگزار می کند و هدف از برگزاری آن، احیای ساختار مستند در برنامه های رادیویی است؛ البته برنامه هایی که از نظر کیفی ارتقای جایگاهی و قابلیت پخش در جدول پخش شبکه ها را داشته باشد.

وی مستند رادیویی را بخش مغفول در این رسانه شنیداری دانست و گفت: جشنواره پژواک یک جشنواره تخصصی برنامه های مستند در رادیو است و اهدافی مانند شناسایی و معرفی استعدادها، به روزرسانی دانش مستندسازان و ایجاد تنوع در ساختارهای برنامه سازی رادیو را دنبال می کنیم.

حمیدرضا افتخاری، دبیر جشنواره ی ملی مستند رادیویی پژواک افتخاری درباره تاریخ ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره گفت: جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ساخت مستند برای حوادث تروریستی اخیر کشور

فراخوان ساخت مستند برای حوادث تروریستی اخیر کشور