مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-21دانش

توسعه دیپلماسی علم و فنّاوری از جمله برنامه های راهبردی دانشگاه تبریز است


رییس دانشگاه تبریز، گسترش و توسعه دیپلماسی علم و فنّاوری را از جمله برنامه های راهبردی این دانشگاه بیان کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 1200 دانشجوی خارجی در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند که برای توسعه دیپلماسی علمی و بین المللی شدن این دانشگاه نیاز .

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز، گسترش و توسعه دیپلماسی علم و فنّاوری را از جمله برنامه های راهبردی این دانشگاه بیان کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 1200 دانشجوی خارجی در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند که برای توسعه دیپلماسی علمی و بین المللی شدن این دانشگاه نیاز است این میزان دانشجویان را به 4 هزار نفر افزایش بدهیم.

دکتر صفر نصراله زاده، چهارشنبه، 30 آذرماه، در مراسم تجلیل از دانشجویان برگزیده آموزشی دانشگاه تبریز، گفت: ما خدمتگذار شما دانشجویان، افتخار می کنیم که این چنین دانشجویان نخبه و برگزیده در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و در حد توان در راستای پیشرفت و ترقی هر چه بیشتر شما دانشجویان تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شما دانشجویان، اساتید و کارکنان هویت دانشگاه هستید، تصریح کرد: امروزه اگر دانشگاه تبریز به جایگاه، افتخار و شکوهی در حوزه های مختلف رسیده و در کشورمان، منطقه و جهان به عنوان یکی از دانشگاه های برتر و مهم مطرح است، بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دیپلماسی علم و فنّاوری از جمله برنامه های راهبردی دانشگاه تبریز است

توسعه دیپلماسی علم و فنّاوری از جمله برنامه های راهبردی دانشگاه تبریز است