مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-21ورزشي

برگزاری فستیوال کشتی نونهالان در یزد/سالن کشتی مناسب در یزد نداریم


دبیر هیات کشتی استان یزد ضمن ضعیف خواندن زیرساختهای ورزش کشتی در یزد، اهتمام مسئولان استان به این ورزش ملی مذهبی را خواستار شد.

- ایسنا/یزد دبیر هیات کشتی استان یزد ضمن ضعیف خواندن زیرساختهای ورزش کشتی در یزد، اهتمام مسئولان استان به این ورزش ملی مذهبی را خواستار شد.

حسین دهقان در گفت وگو با ایسنا از برگزاری یک دوره فستیوال کشتی در رده سنی خردسالان و نونهالان در روز جمعه همین هفته دومن دی ماه با همکاری اداره کل آموزش و پرش استان و در جهت رشد و ارتقاء کشتی استان و ایجاد انگیزه برای خانواده کشتی در سالن کارگر یزد خبر داد.

وی افزود: همزمان با برگزاری این فستیوال، کلاس کنترل و ارتقاء داوری استان نیز با مدرسی محمدابراهیم امامی سرپرست هیات کشتی استان تهران و سخنگوی فدراسیون کشتی کشورمان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور یزد در تمامی مسابقات انتخابی تیم ملی در راستای توسعه و رشد هرچه بیشتر این رشته ورزشی در استان، افزود: درخواست برگزاری دوره استارژ داوری و همچنین دوره مربیگری و کنترل مربیان و داوران استان با موافقت فدراسیون در ماه آینده برگزار خواهد شد تا از این طریق کادر مربیگری و داوری تازه نفس و باانگیزه به بدنه کشتی استان اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری فستیوال کشتی نونهالان در یزد/سالن کشتی مناسب در یزد نداریم

برگزاری فستیوال کشتی نونهالان در یزد/سالن کشتی مناسب در یزد نداریم