مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-21اقتصادي

اجرای 80 مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی 9 ماهه سال جاری، 80 مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی 9 ماهه سال جاری، 80 مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت و معدن استان، مجید گلشنی منفرد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده که این جلسات، 123 مصوبه داشته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 65 درصد مصوبات محقق شده است، افزود: 80 مصوبه تاکنون اجرایی و 43 مصوبه در دست اجرا است.

این مسئول گفت: در این راستا 25 جلسه کمیته تخصصی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری برگزار شده که در آن 1722 پرونده و موضوع مطرح شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت در خصوص طرح سه شنبه های صنعت کلینیک بسیج صنعت و معدن، عنوان کرد: این جلسه با هدف حذف موازی کاری ها در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این راستا نمایندگان واحدهای تولیدی در جلسه ای که با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار شده دعوت و مشکلات خود را مطرح می کنند و مشاوره و راهنمایی های لازم ارائه می شود، در صورتی که نیاز به بررسی بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 80 مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان

اجرای 80 مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان