مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-21اقتصادي

برخی از جاده های تبریز استاندارد لازم برای نصب چراغ را ندارند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه برخی از جاده ها در تبریز فاقد استاندارد لازم برای نصب چراغ هستند، گفت: با این حال در صورتی که شهرداری و اداره راه و شهرسازی به تعهدات خود عمل کنند، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه برخی از جاده ها در تبریز فاقد استاندارد لازم برای نصب چراغ هستند، گفت: با این حال در صورتی که شهرداری و اداره راه و شهرسازی به تعهدات خود عمل کنند، ما نیز آماده تامین روشنایی معابر این مناطق هستیم.

عباس حسامی، در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، در خصوص اینکه چرا مشکل روشنایی معابر بخشی از مناطق الحاقی به تبریز تاکنون رفع نشده است، گفت: در محلات الحاقی از یکسو محدودیت قانونی و از سوی دیگر محدودیت فنی وجود دارد و ما از لحاظ قانونی نمی توانیم خارج از معابر شهری اقدام به راه اندازی سیستم روشنایی کنیم.

وی در مورد جابجایی تیرهای برق در تبریز گفت: بر این اساس تفاهم نامه ای که با شهرداری منعقد شده، معابر به 10 متری و دوازده متری تقسیم شده و مقرر شده است برخی از معابر با هزینه شهرداری و برخی با هزینه شرکت توزیع نیروی برق جابجا شوند.

حسامی از وجود 211 هزار شعله چراغ روشنایی معابر در تبریز خبر داد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق تبریز دارای بیش از یک میلیون و 75 هزار مشترک است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از جاده های تبریز استاندارد لازم برای نصب چراغ را ندارند

برخی از جاده های تبریز استاندارد لازم برای نصب چراغ را ندارند