مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-21سياسي

کتابخانه ها بخشی از ساختار اجتماعی جامعه هستند


معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: اعتقاد داریم که کتابخانه ها سازمان های اجتماعی و بخشی از ساختار اجتماعی جامعه هستند که توان اراده خدمات به همه اقشار را دارند.

- سیدباقر میرعبداللهی در دومین همایش کتابخانه های عمومی و کسب وکارهای کوچک که در کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد، با بیان اینکه نهاد کتابخانه های عمومی به دنبال تفسیر و کارکردی جدید از مفهوم ارائه خدمات به مراجعین است، اظهار کرد: در واقع این همایش تجلی گاه این امر است و خروجی آن یک برنامه و راهبرد استراتژیک در این مسیر خواهد بود.

وی معاونت برنامه ریزی را تدوینگر بینش جاری نهاد کتابخانه های عمومی در خصوص کتابخانه ها در جامعه دانست و افزود: انتظار ما از پیوند نهاد کتابخانه های عمومی با دانشگاه ها به عنوان نمایندگی حوزه نخبگان ارائه مفهوم درست و اساسی از کتابخانه ها و ارائه خدمات آن ها است.

ویژگی فعالیت کتابخانه ها به عنوان یک سازمان اجتماعی قامتی فراتر از دیگر سازمان ها را به کتابخانه ها اهدا می کند، چراکه کتابخانه ها یک ماهیت کل نگر دارد و تلاش ما بر این است که با معرفی بیشتر آن ها مرتبه ای فراتر از دفینه سازی اطلاعات به کتابخانه ها اطلاق کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه ها بخشی از ساختار اجتماعی جامعه هستند

کتابخانه ها بخشی از ساختار اجتماعی جامعه هستند