مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-21بين الملل

درخواست سوریه برای آزادی فوری اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی


وزارت امور خارجه سوریه ضمن اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی دربند رزیم صهیونیستی و محکوم کردن اقدامات غیرقانونی این رژیم علیه اسرا، آزادی فوری آنها را خواسار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، سوریه نقض مداوم حقوق اسرای فلسطینی در بازداشتگاه های رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آزادی فوری آنها را خواستار شد.

وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه ای که در صفحه توییتری آن منتشر شد، اعلام کرد: سوریه تداوم نقض حقوق اسرای فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر قدس به ویژه حق برخورداری از خدمات بهداشتی را محکوم می کند؛ محروم شدن از این حق که نقض آشکار قوانین بین المللی و بشردوستانه به شمار می رود، تا کنون منجر به شهادت بسیاری از اسرای فلسطینی شده که آخرین آنها شهید ناصر ابوحمید است.

وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه خود ضمن اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی، آزادی فوری آنها را خواستار شد.

گفتنی است ناصر ابوحمید، اسیر 50 ساله فلسطینی روز گذشته پس از مدت ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان، به علت کوتاهی پزشکی عامدانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سوریه برای آزادی فوری اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی

درخواست سوریه برای آزادی فوری اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی