مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:462022-12-21پزشكي

انتشار 115 مقاله علمی پژوهشگران علوم پزشکی استان سمنان در مجلات علمی و بین المللی


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ارتقاء شاخص های این دانشگاه در حوزه تحقیق و پژوهش خبر داد و گفت: اساتید، دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه، - ایسنا/سمنان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ارتقاء شاخص های این دانشگاه در حوزه تحقیق و پژوهش خبر داد و گفت: اساتید، دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه، امسال افزون بر 115 مقاله علمی در مجلات علمی و بین المللی منتشر شده است.

دکتر مجید میر محمد خانی شامگاه 29آذر، تعداد اختراعات ثبت شده و تعداد طرح های فناورانه امسال این دانشگاه را به ترتیب 4 و 11 مورد اعلام و اظهار کرد: 35 واحد و هسته فناور در سال 1401 در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه مستقر شدند.

وی افزود: تعداد مقالات علمی و مقالات با همکاری بین المللی منتشرشده دانشگاه را 115 مقاله در سال 2022 اعلام و تصریح کرد: تعداد مقالات دانشگاه در پایگاه Scopus نیز در مقایسه با آذرماه سال قبل، به تعداد 409 مقاله افزایش یافته است.

دکتر میر محمد خانی اخذ مجوز تاسیس پردیس فناوری و نوآوری سلامت استان سمنان را مهمترین اقدام معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در سال جاری دانست و گفت: راه اندازی ساختمان شماره دو مرکز رشد فناوری سلامت، تشکیل و فعالیت کارگروه مشترک پژوهش و فناوری با دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 115 مقاله علمی پژوهشگران علوم پزشکی استان سمنان در مجلات علمی و بین المللی

انتشار 115 مقاله علمی پژوهشگران علوم پزشکی استان سمنان در مجلات علمی و بین المللی