مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-21سياسي

تسهیلات ویژه معاونت علمی ریاست جمهوری برای تبدیل ایده به هسته های فناور


دو ستاد توسعه زیست فناوری و فرهنگ سازی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فراخوانی را برای تبدیل ایده به تیم ها و استارت آپ ها منتشر کردند.

- دو ستاد توسعه زیست فناوری و فرهنگ سازی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فراخوانی را برای تبدیل ایده به تیم ها و استارت آپ ها منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فراخوانی برای تشکیل تیم ها و هسته های فناور و استارت آپ ها منتشر شد و این فراخوان فرصتی برای تیم ها و هسته ها فراهم می کند تا از مزایایی چون تشکیل هسته های فناور و نوآور و دانش بنیان ، راه اندازی استارت آپ های دانش بنیان ، آموزش اصول علمی کارآفرینی ، تعیین مسیر شغلی توانمندسازی شغلی ، امکان بهره مندی از مزایای شتاب دهنده ها و شرکت های دانش بنیان همکار ، امکان کارآموزی در مراکز معتبر پس از اخذ آزمون جذب و ورود به بازار کار پس از کسب بیشترین نمره و اخذ آزمون برخوردار شوند.

ستاد توسعه زیست فناوری و ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این رویداد با یکدیگر همکاری و مشارکت می کنند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان تا 3 دی ماه1401 فرصت دارند تا از تسهیلات ارائه شده در این فراخوان برای تبدیل ایده به استارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه معاونت علمی ریاست جمهوری برای تبدیل ایده به هسته های فناور

تسهیلات ویژه معاونت علمی ریاست جمهوری برای تبدیل ایده به هسته های فناور