مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-21اجتماعي

آلودگی هوای تبریز زیرسایه بی تدبیری ها/مسئولان سابق متهم ردیف اول


مدتی است که آلودگی هوا میهمان اکثر شهرهای ایران از جمله تبریز شده است و مردم دیگر نای نفس کشیدن ندارند که ردپای بی تدبیری ها در این موضوع کمتر از آسمان نیست.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- اسرا درویشی؛ آلودگی هوا یکی از مسائلی است که چندین دهه است اذهان عمومی را به چالش کشانده است.

آمارها نشان می دهند که دو سوم از مرگ و میرها به دلیل بروز انواع آلودگی ها است.

طی ماه های اخیر شاهد افزایش غلظت آلاینده های جوی در اکثر نقاط کشور بوده ایم که تبریز هم از این قافله عقب نماند و روزهای آلوده و تعطیلی مدارس را تجربه کرد.

برخی مقصر اصلی را وارونگی دما و آسمان می دانند، برخی مازوت سوزی نیروگاه و برخی از مسئولین نیز کم کاری دولت های سابق اما هنوز متهم اصلی شناسایی نشده است.

دانشگاه تبریز نیز با توجه به رسالت مطالبه گری خود، جلسه ای را با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی برگزار کرده و مسئله ی آلودگی هوای تبریز را بررسی کرد.

محیط زیست در دولت گذشته ترک فعل کرد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست علیرغم کم و کاستی ها از هیچ پشتیبانی برخوردار نیست اما در دولت قبلی انگشت اتهام در موضوعات آلایندگی آذربایجان شرقی متوجه ترک فعل سازمان حفاظت محیط زیست قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای تبریز زیرسایه بی تدبیری ها/مسئولان سابق متهم ردیف اول

آلودگی هوای تبریز زیرسایه بی تدبیری ها/مسئولان سابق متهم ردیف اول