مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-21سياسي

طی 8 ماه گذشته 30 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد نیشابور آزاد شدند


رییس انجمن حمایت از زندانیان نیشابور از آزاد شدن 30 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد طی 8 ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

- محمد باقر واعظی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های شغلی، زندگی و آسیب های اجتماعی برای زندانیان خاطرنشان کرد: سه شنبه هر هفته با خانواده های زندانیان ملاقات داریم و از وضعیت زندگی و مشکلاتشان مطلع می شویم.

وی عنوان کرد: تلاش ما ایجاد درآمد پایدار برای زندانیان و خانواده هایشان است که در این راستا می توان به ایجاد نانوایی، خشک شویی و.

اشاره کرد.

رییس انجمن حمایت از زندانیان نیشابور ادامه داد: با تلاش انجمن حمایت از زندانیان و برگزاری جلسه های صلح و سازش طی 8 ماه گذشته 30 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندان این شهرستان آزاد شدند.

واعظی همچنین اذعان کرد: تاکنون 100 نفر از زندانیان برای دریافت تسهیلات و وام 10 میلیون تومانی اشتغال به بانک های عامل و صندوق های قرض الحسنه معرفی شده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) پیگیری های مستمری برای اشتغال مددجویان صورت گرفته است، گفت: برای حل مشکلات زندانیان با خیرین و مسئولان بخش های خصوصی جلسه های متعددی برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 8 ماه گذشته 30 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد نیشابور آزاد شدند

طی 8 ماه گذشته 30 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد نیشابور آزاد شدند