مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:402022-12-21سياسي

پویشی برای معرفی سنت ایرانی یلدا/برف و اناری متفاوت برای نوجوانان


این پویش می تواند آیین باستانی یلدا را در سطح جامعه جهانی معرفی کندو مخاطبین ما نوجوانان در سراسر کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر برف و انار پویشی با محوریت موضوعی یلدایی است که فعالیت خود را از بیست و نهم آذر آغاز کرده و در حال برگزاری است.

به این بهانه مصاحبه ای را با حامد خاکی مدیر روابط عمومی مؤسسه تبیان و دبیر این پویش انجام داده ایم که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

شرح مختصری درباره علت برگزاری این پویش بفرمایید: همه ما ایرانیان از دیرباز شب یلدا را به عنوان یکی از مهم ترین و زیباترین شب های ایران با ستان می شناسیم و آنچه زیبایی این رسم دیرینه را دوچندان کرده رسم و رسوم مرتبط با آن اعم از شب نشینی مردم در اقصی نقاط کشور بوده که در هر شهر یا استانی با رسم و رسوم خاصی همراه است.

به همین علت است که تا به امروز نه تنها چیزی از ارزش های آن کم نشده بلکه جایگاه بسیار ویژه ای نیز در نزد ایرانیان به آن بخشیده است.

لذا پس از تشکیل اتاق فکر به این نتیجه رسیدیم که برگزاری این پویش با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به منظور ترویج این جشن باستانی ایرانی و فرهنگ ها و رسوم وابسته به آن با محوریت تولید محتوا نه تنها می تواند محبوبیت این جشن را بیشتر کند بلکه می تواند آن را در سطح جامعه جهانی نیز معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویشی برای معرفی سنت ایرانی یلدا/برف و اناری متفاوت برای نوجوانان

پویشی برای معرفی سنت ایرانی یلدا/برف و اناری متفاوت برای نوجوانان