مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-21سياسي

250 اثر هنری توسط هنرمندان برای حاج قاسم سلیمانی خلق می شود


حجت الاسلام محمدجواد رنجبر دبیر رویداد جانفدا گفت: بناست 250 نفر از هنرمندان کشور به مدت سه روز در حرم مطهر امام رضا(ع) به تولید 250 اثر ماندگار در خصوص حاج قاسم سلیمانی بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه موسیقی و هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، نشست خبری رویداد جان فدا، روایت بخشی از ابعاد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی از زبان هنر با حضور حجت الاسلام رنجبر دبیر رویداد، سینبر از اساتید دانشگاه استاد فرشچیان، سلیمی نمین از اعضای هیات داوران رویداد جان فدا، برگزار شد.

بر اساس این گزارش در رویداد جان فدا بناست 250 نفر از هنرمندان کشور به مدت سه روز در حرم مطهر امام رضا(ع) به تولید 250 اثر ماندگار در خصوص حاج قاسم سلیمانی بپردازند.

این رویدادها در قالب نقاشی، نگارگری، پوستر، خوش نویسی، تبلیغات شهری، موشن گرافی، تصویرسازی، کتیبه و پرچم، حروف نگاری و کاریکاتور برگزار خواهد شد.

همچنین بخش دیگر این رویداد در قالب فراخوان آثار هنری که هنرمندان سراسر کشور می توانند آثار خود را تا سیزدهم دی ماه به سایت هنر هیات HONARHEYAT.

COM آثار خود را ارسال کنند.

هنرمندان 3 روز در مشهد گردهم می آیند​ حجت الاسلام محمدجواد رنجبر، دبیر این رویداد در این نشست اظهار داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی با وجود توفیقات فراوان در میدان نبرد و مبارزه جلوه های ویژه دیگری هم دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 اثر هنری توسط هنرمندان برای حاج قاسم سلیمانی خلق می شود

250 اثر هنری توسط هنرمندان برای حاج قاسم سلیمانی خلق می شود