مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-21اقتصادي

مطالبات خوزستان برای آلایندگی نفتی 300 هزار میلیارد ریال است


کل مطالبات خوزستان از چهار شرکت نفتی کارون، مارون، آغاجاری و مسجد سلیمان، بالغ بر 300 هزار میلیارد ریال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش محمودی شامگاه سه شنبه در نشست خبری خود با بیان اینکه امیدآفرینی نیاز امروز جامعه است، اظهار کرد: یکی از ابهامات موجود پیرامون سهم عوارض آلایندگی شهرداری اهواز، محل هزینه کرد این بودجه است.

وی ادامه داد: سهم شهرداری اهواز از 53 هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی خوزستان، به طور دقیق 10 هزار و 500 میلیارد ریال بوده است و این در حالی است که اعداد متفاوتی در این زمینه در رسانه ها و برخی اظهارنظرها مطرح شده است که هیچکدام صحیح نیست.

محمودی افزود: بودجه مصوب شهرداری اهواز در امسال 65 هزار میلیارد ریال بوده است که در آن بودجه 6 هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی دیده شده است.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز تصریح کرد: بر اساس قانون، کارگروهی شامل سازمان محیط زیست و برنامه و بودجه باید تا پایان تیرماه تشکیل صنایع آلاینده و سهم آنها تعیین شود که با وجود گذشت پنج ماه از این تاریخ، همچنان این موضوع بلاتکلیف باقی مانده است.

وی با اشاره به سهم شهرداری اهواز از عوارض آلایندگی سال جاری افزود: پنج هزار میلیارد ریال مطالبه عوارض آلایندگی شهرداری اهواز در سال جاری است که تا کنون یک ریال از این عوارض پرداخت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات خوزستان برای آلایندگی نفتی 300 هزار میلیارد ریال است

مطالبات خوزستان برای آلایندگی نفتی 300 هزار میلیارد ریال است