مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-21بين الملل

روسیه: 4 جنگنده اسراییل به تاسیسات نظامی در دمشق حمله کردند


بعد از حمله جدید رژیم صهیونیستی به اطراف جنوبی دمشق و در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق مرکز آشتی روسیه اعلام کرد، چهار فروند جنگنده اسراییلی از نوع (اف-16) با موشک های کروز از منطقه بلندی های جولان به اهدافی در دمشق حمله کردند.

- بعد از حمله جدید رژیم صهیونیستی به اطراف جنوبی دمشق و در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق مرکز آشتی روسیه اعلام کرد، چهار فروند جنگنده اسراییلی از نوع (اف-16) با موشک های کروز از منطقه بلندی های جولان به اهدافی در دمشق حمله کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه المیادین، مرکز آشتی روسیه در سوریه در بیانیه ای اعلام کرد، این حمله جدید اسراییل منجر به زخمی شدن دو سرباز سوری شد.

اولگ ایگوروف، معاون فرمانده مرکز در کنفرانس خبری گفت: بین ساعت 35 دقیقه تا 40 دقیقه بامداد 20 دسامبر 2022 چهار فروند جنگنده اسراییلی از نوع اف-16 از منطقه بلندی های جولان بلند شده و حملات موشکی به تاسیسات نظامی در استان دمشق داشتند که دو زخمی در بین نیروهای نظامی سوریه برجای گذاشت.

این مقام روسیه افزود: اسراییل در اخطار رسمی خود اعلام کرد، حمله موشکی به اطراف دمشق انجام داده و گروهی از حامیان ارتش سوریه به زعم آن نیروهای مورد حمایت ایران را هدف گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: 4 جنگنده اسراییل به تاسیسات نظامی در دمشق حمله کردند

روسیه: 4 جنگنده اسراییل به تاسیسات نظامی در دمشق حمله کردند